a ante baixo cabe con

a ante baixo cabe con

Diarios de traballo

O IEM, unha asociación cultural moi activa coa que colaboro habitualmente desde hai anos, decidiu que os seus socios teñan unha Tarxeta de Socio. E me piden unha proposta.

O logotipo é moi recente, é certo, só ten uns poucos meses e pode funcionar perfectamente como proposta de síntese, pero xa me atrae a idea de cortalo en anacos, de retorcelo e desartellalo. O entendo como un xeito de recoñecemento, de definir a súa mecánica interna, de propoñer a súa reconstrución no ollo.

En todo caso, necesito definir un marco de traballo, o que conleva, como non, suliñar a vital importancia do socio, establecer unha imaxe que acolla as distintas áreas da entidade, e relacionar, en termos de continuidade visual, o anverso e o reverso da tarxeta.

 

 

El IEM, una asociación cultural muy activa con la que colaboro habitualmente desde hace años, ha decidido que sus socios tengan una Tarjeta de Socio. Y me piden una propuesta.

El logotipo es muy reciente, es cierto, sólo tiene unos pocos meses y puede funcionar perfectamente como propuesta de síntesis, pero ya me atrae la idea de trocearlo, de retorcerlo y desmontarlo. Lo entiendo como una manera de reconocimiento, de definir su mecánica interna, de proponer su reconstrucción en el ojo.

En todo caso, necesito definir un marco de trabajo, lo que conlleva, como no, subrayar la vital importancia del socio, establecer una imagen que acoja las distintas secciones de la entidad, y relacionar, en términos de continuidad visual, el anverso y el reverso de la tarjeta.


Etiquetas:, ,